Sunday, February 1, 2009

Ungkapan "warna coklat" dalam kehidupan anda

Jika anda menyenangi"warna coklat" maka warna ini mengungkapkan orang yang dapat melahirkan kreasi baru,anda tergolong orang yang agak peka terhadap kecaman atau pandangan orang lain.walau demikian senang menolong,dan anda ingin sekali setiap orang yang telah anda bantu menghargai anda sebagaimana mestinya.
Anda tidak lupa akan budi orang lain,tapi terlihat anda sering memuji diri sendiri atau terlalu banyak menceritakan diri orang lain.
Anda termasuk orang yang teliti, banyak peluang emas untuk mencapai kemajuan asal anda mau memanfaatkan waktu- waktu berharga itu.
Dalam berbicara anda tidak senang gaya dan cara yang bertele-tele.anda gampang menjanjikan sesuatu kepada seseoran apalagi jika orang itu memang memperlihatkan sifat-sifat menjadi perhatian anda,tapi apabila ada yg anda tidak senangi maka janji tadi anda anggap sesuatu yang tidak ada.
Apa yang anda tidb senangi pada orang akan anda ungkapkan pada waktu itu juga sehingga tidak jarang orang langsung naik pitam.tetapi bagi anda hal disenangi atau tidak,tidak peduli.
Anda termasuk orang yang pandai membawa diri.
Tubuh anda penuh dengan bagian-baìan potensi yang sangat berharga.sebaik-baiknya anda dapat mengendalikan kehidupan sehari-hari,sudah pasti anda tidak pernah menemui kesulitan. Hanya dalam hal ini anda tidak boleh terbuai oleh pujian dan sanjungan,jangan terpancing oleh kata-kata manis yang akan dapat menyusahkan anda sendiri.

No comments: